Вище художнє професійне училище №3 м. Івано-Франківська

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дуальна форма навчання

Дуальна система підготовки кваліфікованих робітників.

В системі освіти України організація професійного навчання за "дуальною системою" передбачає поєднання вивчення теоретичних предметів навчального плану у навчальному закладі, з проходженням професійно-практичної підготовки (виробничого навчання та виробничої практики) на підприємствах, які замовляють кадри і мають належні умови для організації практичного навчання. Такий підхід дозволяє максимально наблизити професійне навчання до умов реального виробництва, конкретних робочих місць, врахувати вимоги роботодавців до рівня кваліфікації та профілю компетентності працівників, готувати кваліфікованих робітників , здатних до самореалізації, швидкого реагування до потреб ринку праці, активної участі у соціально-економічних і культурних процесах країни та світу.

Вище художнє професійне училище №3 м. Івано-Франківська  у 2017- 2018 навчальному році розпочинає підготовку кваліфікованих робітників за професією «Столяр; верстатник деревообробних верстатів» з упровадженням елементів дуальної форми навчання. Концепція дуальної освіти передбачає просторове і часове поєднання за принципом 35 на 65% навчання у навчальному закладі та стажування на підприємствах. Із цією метою налагоджено співробітництво з провідними підприємствами деревообробної галузі міста та області.

Наказ МОН України № 916 від 23.06.17 про впровадження дуальної системи.pdf

Наказ НМК ПТО №12 від 05.09.2017 Про забезпечення методичного супроводу.docx

Лист НМК ПТО Івано-Франківської області щодо впровадження елементів дуальної форми навчання.docx

Додаток 1 Положення про дуальну систему.docx

Робочий навчальний план

Співпраця з виробником починається з виробничих майстерень

Менеджер по персоналу компанії «Каменяр» м. Івано-Франківськ проводить моніторинг учнів групи, які навчаються за дуальною формою навчання, з метою вивчення мотивації вибору професії.